Jan Filip Libicki Jan Filip Libicki
772
BLOG

Czy Adam Bielan porzucił Jarosława Gowina?

Jan Filip Libicki Jan Filip Libicki Polityka Obserwuj notkę 24

  

Wczoraj pisałem na tym blogu, że sprawa Ukraińska będzie wzmacniać większe partie. I działać przeciw tym mniejszym. Także przeciw Polsce Razem. Nie przypuszczałem jednak, że partia ta sama będzie pracować na rzecz umacniania tej tendencji!
 
Dostałem dziś maila od inicjatywy „Godzina dla Polski”. Maila sygnowanego przez Jarosława Gowina. Maila z propozycją, aby – razem z wyborami do Parlamentu Europejskiego – odbyło się referendum w sprawie 6 latków.
 
Przyznam szczerze, że bardzo mnie to zdziwiło. Dlaczego? Bo absolutną, medialną dominantą przekazów ostatnich dni jest Ukraina. To wobec tego wydarzenia pozycjonują się dziś wszystkie siły polityczne. To tej sytuacji Platforma zawdzięcza fakt, że w wyborczym sondażu w niecały tydzień, zyskała aż 6 procent!
 
Wczoraj pisałem na tym blogu, że sprawa Ukraińska będzie wzmacniać większe partie. I działać przeciw tym mniejszym. Także przeciw Polsce Razem (http://jflibicki.salon24.pl/572215,ukraina-przeciw-gowinowi).
 
Nie przypuszczałem jednak, że partia ta sama będzie pracować na rzecz umacniania tej tendencji! Być może jestem jedyną osobą, która – przez przypadek – tę propozycję Zielonego Jabłuszka dostrzegła?
 
Taki błąd? I to w partii, za której medialny przekaz odpowiada Adam Bielan? A może on już porzucił Jarosława Gowina?
  
Tu polityka zaczyna swój dzień: www.300polityka.pl
 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka