Jan Filip Libicki Jan Filip Libicki
301
BLOG

Solidarność z Maciejem Kluczką

Jan Filip Libicki Jan Filip Libicki Media Obserwuj temat Obserwuj notkę 2

Panie Macieju! Niech się Pan trzyma! Mam nadzieję, że Pan wróci!

Władze poznańskiej rozgłośni radia publicznego zawiesiły swojego głównego dziennikarza politycznego, redaktora Macieja Kluczkę, za rozmowę europosłem Ryszardem Czarneckim. Żeby było weselej redaktor Kluczka został głównym dziennikarzem politycznym tego radia już po „dobrej zmianie”. Ale zawsze był niezależny. Zawsze dociekliwy. Tym razem – jak widać – zbyt dociekliwy.

Zastanawiałem się czy pisać ten tekst. Bo pisać o tym incydencie, to jak przekazać redaktorowi Kluczce pocałunek śmierci. Taki wpis z pewnością u władz jego firmy mu nie pomoże. Postanowiłem jednak to napisać, bo jak mawia Marek Jurek reakcja jest objawem życia. A skoro żyję, kiedy dzieje się coś złego, staram się reagować.

Panie Macieju! Niech się Pan trzyma! Mam nadzieję, że Pan wróci!

A swoją drogą to jestem już w polityce naprawdę sporo czasu i do głowy mi nie przyszło żeby po rozmowie naciskać na redakcję w sprawie jakiegoś dziennikarza, który mi się nie podoba. Owszem, Jeśli tak jest, to mogę dziennikarza lub jego redakcję pozwać do sądu. Mogę więcej z tym medium nie rozmawiać, ale żeby wykorzystywać polityczne wpływy do ukarania kogoś W medium publicznym? To się w głowie nie mieści.

Dziś w Senacie mówiłem, że jeśli zostanie wprowadzona kara 25 lat więzienia za fałszowanie faktur – a to proponuję obecny rząd – to wracamy do PRL-u. Do tak zwanej afery mięsnej, w ramach, której na śmierć skazano ludzi za kradzież mięsa. Jak widać PRL wraca szerokim frontem. Nie tylko w prawie karnym...

Tu polityka zaczyna swój dzień: www.300polityka.pl

Poznań 2.0 - najważniejsi w jednym miejscu - bo informacja nie musi być nudna  http://miastopoznaj.pl/

Wielkopolski Portal Osób Niepełnosprawnych – www.pion.pl

www.facebook.com/flibicki

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura