Jan Filip Libicki Jan Filip Libicki
559
BLOG

Bartosz Marczuk. Cieszę się i gratuluję!

Jan Filip Libicki Jan Filip Libicki Polityka Obserwuj notkę 31

Nie zapomnę ministrowi Marczukowi nigdy tego, że gdy w zeszłym roku zrobił się szum wokół mojego wniosku o to, by wycofać dodatkowe 200 milionów złotych na darmowe leki dla emerytów, jako jedyny stanął po mojej stronie.

Dziennikarz Bartosz Marczuk został kilka dni temu wiceministrem Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej. Bardzo się z tego cieszę, a samemu redaktorowi Marczukowi szczerze gratuluję.

Nigdy się osobiście nie spotkaliśmy. Czytam jednak jego teksty dotyczące spraw społeczno – ekonomicznych. Bezkompromisowe, twarde, często wbrew utartym na prawicy schematom.

Nie zapomnę ministrowi Marczukowi nigdy tego, że gdy w zeszłym roku zrobił się szum wokół mojego wniosku o to, by wycofać dodatkowe 200 milionów złotych na darmowe leki dla emerytów, jako jedyny stanął po mojej stronie.

Zrobił tak, mimo że atakowały mnie wtedy tuzy patriotyczno – etatystyczno – wolnych, ale i liberalnych mediów. Marczuk pisał wtedy tak – cytat za Gazetą Wyborczą, bo strona Rzeczpospolitej jakoś mi nie wchodzi:

"W pełni zgodzić się trzeba z senatorem Libickim" - pisze dziś w "Rzeczpospolitej" Bartosz Marczuk. "Trzeba chylić przed nim czoło, że ma odwagę powiedzieć głośno o faktach, nie kierując się wyborczymi słupkami. To rzadkość w polskiej, niepoważnej polityce" (http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,16506813,_Rz__chwali_Libickiego_za__zabieranie_lekow_emerytom__.html)

Ministrowi Marczukowi więc serdecznie gratuluję, życząc powodzenia i tego, by – wewnątrz rządu - wciąż miał determinację do prezentowania takich opinii. Mam też szczerą nadzieję, że tekst ten nie będzie dla niego pocałunkiem śmierci…

Tu polityka zaczyna swój dzień: www.300polityka.pl

Poznań 2.0 - najważniejsi w jednym miejscu - bo informacja nie musi być nudna 

http://miastopoznaj.pl/

Wielkopolski Portal Osób Niepełnosprawnych – www.pion.pl

www.facebook.com/flibicki

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka