Jan Filip Libicki Jan Filip Libicki
576
BLOG

Czy ja też mógłbym być prezydenckim kandydatem SLD?

Jan Filip Libicki Jan Filip Libicki Polityka Obserwuj notkę 22

Czy taka kandydatka może przyciągnąć lewicowy elektorat? Bo, powiedzmy sobie szczerze – gdy idzie o to wystąpienie – to Magdalena Ogórek wyraziła po prostu moje poglądy. Czy więc – abstrahując od urody – ja też mógłbym być prezydenckim kandydatem SLD?

Portal 300polityka.pl umieścił dziś na swoich łamach niezwykle ciekawy filmik. Filmik z debaty o Kościele z udziałem Magdaleny Ogórek (http://300polityka.pl/news/2015/01/11/nowy-klip-z-ogorek-obrona-kosciola-i-jego-roli-w-debacie-toniemy-w-dyskusji-o-aborcji-i-in-vitro/).

Przyznam szczerze, że jestem pod ogromnym wrażeniem tego wystąpienia. Właściwie nie ma w tym wystąpieniu nic, z czym bym się nie zgadzał. Do tego – od strony technicznej – wystąpienie to jest niezwykle sprawne. No i co tu gadać – wystąpienie po prostu pięknej kobiety…

Jest tylko jeden szkopuł. Czy taka kandydatka może przyciągnąć lewicowy elektorat? Bo, powiedzmy sobie szczerze – gdy idzie o to wystąpienie – to Magdalena Ogórek wyraziła po prostu moje poglądy. Czy więc – abstrahując od urody – ja też mógłbym być prezydenckim kandydatem SLD?

Tu polityka zaczyna swój dzień: www.300polityka.pl

Poznań 2.0 - najważniejsi w jednym miejscu - bo informacja nie musi być nudna 

http://miastopoznaj.pl/

Wielkopolski Portal Osób Niepełnosprawnych – www.pion.pl

www.facebook.com/flibicki

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka