fot. Piotr Łysakowski
fot. Piotr Łysakowski
Jan Filip Libicki Jan Filip Libicki
1448
BLOG

Mój list do zarządu sieci handlowej Lidl

Jan Filip Libicki Jan Filip Libicki Społeczeństwo Obserwuj notkę 12

  

 
Biorę udział w konkursie Onetu na Blog Roku 2013. Będzie mi miło, jeśli osoby mi życzliwe wyślą smsa o treści: E00125 na numer 7122.  A jeśli do 6 lutego jeszcze parę razy to powtórzą i zachęcą do tego znajomych, będzie mi tym milej.
 
 
Jan Filip Libicki
Senator RP
Poznań, 4 lutego 2014.
 
Pani Patrycja Kamińska
"Lidl Polska Sklepy Spożywcze sp. z o. o." sp. k.
 ul. Poznańska 48, Jankowice
 62-080 Tarnowo Podgórne
 
Wielce Szanowna Pani
 
Wczoraj media doniosły o stanowisku Komisji Krajowej Solidarności, która zamierza skierować skargi na władze spółki Lidl do Międzynarodowej Organizacji Pracy  i Organizacji Współpracy Gospodarczej i Rozwoju. Kroki te chce ona podjąć w związku ze zwolnieniami kierownictwa organizacji związkowej funkcjonującej w Państwa firmie.
 
Równocześnie opinia publiczna została przez Panią poinformowana o stanowisku władz Lidla, które jako przyczynę tego zwolnienia podały fakt sfałszowania podpisów na dokumentach przekazywanych im przez przewodniczącą i wiceprzewodniczącą organizacji związkowej.
 
W związku z podjętymi przez Państwa działaniami pragnę na Pani ręce złożyć wyrazy mojego najwyższego uznania. W mojej pracy parlamentarnej wielokrotnie relacjonowano mi bowiem przypadki, w których władze poszczególnych firm nie zgłaszały stosownym organom faktu naruszania prawa przez niektórych działaczy związkowych, obawiając się właśnie oskarżeń o bezprawną działalność antyzwiązkową. Oskarżeń, które dziś dotykają Państwa i wiążą się z absurdalną i skandaliczną zapowiedzią Komisji Krajowej Solidarności nawoływania do bojkotu sklepów sieci Lidl. Tym większe uznanie budzi w tej sytuacji Państwa postawa.
 
Jeśli w tej niełatwej sytuacji, która Państwa spotkała, wskazana byłaby jakaś interwencja parlamentarna, pozostaję do dyspozycji.
 
Z wyrazami głębokiego szacunku
 
Jan Filip Libicki
Senator RP
   
 
Oryginał wysłanego listu dostępny jest tutaj: https://www.dropbox.com/home/Public?select=LIDL.pdf
 
 
 
Tu polityka zaczyna swój dzień: www.300polityka.pl
 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo