Śląska Konwencja PO. Chorzów 29 czerwca 2013.
Śląska Konwencja PO. Chorzów 29 czerwca 2013.
Jan Filip Libicki Jan Filip Libicki
5155
BLOG

Po śląskim starciu…

Jan Filip Libicki Jan Filip Libicki Polityka Obserwuj notkę 217

  

Polityczny bandyta Piotr Duda nazwał w Sosnowcu Donalda Tuska tchórzem i kłamcą. Naprawdę apeluję do klubu PO: pozwólcie mi wreszcie napisać tę antyzwiązkową ustawę!
 
Dziś króciutko. Wróciłem ze Śląska. Z  konwencji statutowej PO. Zmieniliśmy statut tak, by wszyscy członkowie partii mogli bezpośrednio wybierać jej szefa.  I mam z tego wyjazdu dwie refleksje.
 
Pierwsza jest taka, że mam wrażenie, iż – póki co – premier Tusk postanowił skorygować kurs. Bardziej go „wycentrować”. Mówił o śląskich wartościach. O przywiązaniu ślązaków do wiary i tradycji. Nie było już nic o jego „socjaldemokratycznej” wrażliwości. Czy to trwała zmiana? Zmiana przedwyborcza? Mam nadzieję, że trwała. Tak też odbieram konwencyjne wystąpienie Ireneusza Rasia byśmy ogłosili rok 2015 rokiem Jana Pawła II.
 
I kwestia druga. Polityczny bandyta Piotr Duda nazwał w Sosnowcu Donalda Tuska tchórzem i kłamcą. Naprawdę apeluję do klubu PO: pozwólcie mi wreszcie napisać tę antyzwiązkową ustawę! To, co dziś w Polsce działa pod nazwą związków zawodowych, to nie są żadne związki. To są polityczne gangi. Wystąpienie Piotra Dudy na sosnowieckim Zjeździe PiSu jest tego najlepszym dowodem. Po władze w związku sięgnął pod pretekstem jego apolityczności, a jak jest teraz? Sami widzimy. Czas z tym skończyć! Zróbmy wreszcie tę ustawę!
  
Tu polityka zaczyna swój dzień: www.300polityka.pl
 
 

Zobacz galerię zdjęć:

Śląska Konwencja PO. Chorzów 29 czerwca 2013.
Śląska Konwencja PO. Chorzów 29 czerwca 2013. Śląska Konwencja PO. Chorzów 29 czerwca 2013.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka