W Senacie z Józefem Piniorem, lato 2015
W Senacie z Józefem Piniorem, lato 2015
Jan Filip Libicki Jan Filip Libicki
2185
BLOG

Wspieram Józefa Piniora

Jan Filip Libicki Jan Filip Libicki Polityka Obserwuj notkę 64

Oczywiście, każdy może się zagubić, każdy może popełnić błąd. Jesteśmy ludźmi grzesznymi. Nawet jednak, jeśli to jest prawda, w co nie chce mi się wierzyć, to zawsze będę senatora Józefa Piniora wspierał. Zawsze będą go bronił. I podobnie jak zadeklarował jego rywal z ostatnich wyborów, senator Obremski, jestem gotów za Józefa Piniora poręczyć.

Znam Józefa Piniora. Najpierw – jako dziecko – słyszałem o jego brawurowym wyczynie. O tym, jak podjął z konta dolnośląski Solidarności całej jej pieniądze, aby uratować je przed reżimem stanu wojennego. Potem opowiadał mi o nim mój ojciec, bo razem byli posłami do Parlamentu Europejskiego, w pierwszej naszej europejskiej kadencji. I zawsze mówił o nim z najwyższym uznaniem. Potem poznałem go sam, gdy przez cztery lata siedzieliśmy niemal obok siebie w jednej, senatorskiej ławie.

Różniliśmy się w bardzo wielu sprawach. Ja jestem konserwatystą, a Józef Pinior był zawsze człowiekiem lewicy. Staliśmy na dwóch skrzydłach Platformy Obywatelskiej. Ale Józef Pinior był i jest zawsze człowiekiem lewicy starej daty. Nienaganny, gdy chodzi o maniery, zawsze elegancko ubrany, ujmujący, miły i dobry człowiek. Uroczy, odważny, bezkompromisowy, a jednocześnie owiany solidarnościową legendą. Takim zawsze go będę pamiętał.

Dlatego nie mogę uwierzyć w to, co dzisiaj napisałeś gazety. Oczywiście, każdy może się zagubić, każdy może popełnić błąd. Jesteśmy ludźmi grzesznymi. Nawet jednak, jeśli to jest prawda, w co nie chce mi się wierzyć, to zawsze będę senatora Józefa Piniora wspierał. Zawsze będą go bronił. I podobnie jak zadeklarował jego rywal z ostatnich wyborów, senator Obremski, jestem gotów za Józefa Piniora poręczyć. No i szczerze mu życzę żeby się to wszystko dobrze dla niego skończyło...

Tu polityka zaczyna swój dzień: www.300polityka.pl

Poznań 2.0 - najważniejsi w jednym miejscu - bo informacja nie musi być nudna  http://miastopoznaj.pl/

Wielkopolski Portal Osób Niepełnosprawnych – www.pion.pl

www.facebook.com/flibicki

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka