Jan Filip Libicki Jan Filip Libicki
435
BLOG

O poznańskiej demonstracji przeciw zakazowi aborcji pod biurem PiS

Jan Filip Libicki Jan Filip Libicki Polityka Obserwuj notkę 8

Wczoraj – przed biurem PiSu w Poznaniu – odbyła się demonstracja przeciwników tego projektu. Muszę powiedzieć, że oglądałem ją z pewnym rozbawieniem.

Dziś mój wpis będzie bardzo krótki. I będzie miał dwa zdania.

Zdanie pierwsze: popieram projekt społecznej inicjatywy „Stop aborcji”. Myślę, że nikogo, kto mnie zna to nie dziwi. Wspieram osoby z tego Komitetu, a jeśli projekt ten dojdzie do Senatu to będę za nim głosował. Poprę go.

I zdanie drugie. Wczoraj – przed biurem PiSu w Poznaniu – odbyła się demonstracja przeciwników tego projektu. Muszę powiedzieć, że oglądałem ją z pewnym rozbawieniem. Podobne uczucia towarzyszyły mi, gdy widziałem zdjęcia poznańskich dziennikarz Gazety Wyborczej, którzy udawali się na tę demonstrację. Dlaczego? Otóż dlatego, że akurat w tej sprawie kręgi decyzyjne w PiSie mają to samo zdanie. A z pewnością to samo zdanie o tym projekcie ma prezes PiS-u. Równie dobrze można by było demonstrować pod jakimś biurem Barbary Nowackiej. Tylko po co, skoro i demonstranci i szef partii, której siedzibą jest to biuro mają w tej sprawie to samo zdanie? Dzisiejsze skierowanie tego projektu do komisji to czysty wybieg taktyczny. Tam ten projekt ma być „grilowany” do końca kadencji. Więcej o tej sprawie pisałem tu: (http://jflibicki.salon24.pl/704023,czy-papiez-franciszek-zamieszka-na-nowogrodzkiej). Zachęcam do lektury!

Tu polityka zaczyna swój dzień: www.300polityka.pl

Poznań 2.0 - najważniejsi w jednym miejscu - bo informacja nie musi być nudna  http://miastopoznaj.pl/

Wielkopolski Portal Osób Niepełnosprawnych – www.pion.pl

www.facebook.com/flibicki

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka