Jan Filip Libicki Jan Filip Libicki
1530
BLOG

Skorpion czołga Szydło

Jan Filip Libicki Jan Filip Libicki Polityka Obserwuj notkę 324

Oczywiście premier Szydło jest urzędnikiem całkowicie powolnym Jarosławowi Kaczyńskiemu. Ale to i tak jej nic nie pomaga. Bo prezes, zwyczajnie musi ją czołgać. To po prostu silniejsze od niego…

Skorpion i hipopotam siedzę nad brzegiem rzeki. Przenieś mnie na drugą stronę - proponuje kąsacz olbrzymowi. Czy ja jestem głupi? – odpowiada hipopotam. Ja cię wezmę na plecy, wejdę do wody, a jak już będziemy na środku rzeki to mnie ukąsisz i razem utoniemy…

Coś ty! - odpowiada skorpion. To irracjonalne! Przecież wtedy razem utoniemy…

Hipopotam się waha, ale skorpion naciska. I wreszcie mu się udaje… Hipopotam bierze skorpiona na plecy i włazi do wody… Gdy są już w połowie przeprawy nagle skorpion zaczyna kąsać hipopotama…

Co ty robisz!? - wrzeszczy olbrzym. Przecież razem utoniemy, przecież mi obiecywałeś! Wiem - odpowiada skorpion. Ale to zwyczajnie silniejsze ode mnie…

Co to ma wspólnego z polityką? Otóż, jak informuje portal natemat.pl, gdy na spotkaniu klubu PiS w Jachrance zaczęła mówić Beata Szydło, Jarosław Kaczyński opuścił salę (http://natemat.pl/168461,kaczynski-na-wyjazdowym-posiedzeniu-klubu-nie-poszedl-na-wystapienie-beaty-szydlo).

Dlaczego?

Bo oczywiście premier Szydło jest urzędnikiem całkowicie powolnym Jarosławowi Kaczyńskiemu. Ale to i tak jej nic nie pomaga. Bo prezes, zwyczajnie musi ją czołgać. To po prostu silniejsze od niego…

Tu polityka zaczyna swój dzień: www.300polityka.pl

Poznań 2.0 - najważniejsi w jednym miejscu - bo informacja nie musi być nudna 

http://miastopoznaj.pl/

Wielkopolski Portal Osób Niepełnosprawnych – www.pion.pl

www.facebook.com/flibicki

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka