Jan Filip Libicki Jan Filip Libicki
1004
BLOG

Jastrzębska Spółka Węglowa. Prezes Zagórowski ma jaja!

Jan Filip Libicki Jan Filip Libicki Polityka Obserwuj notkę 24

Panie Prezesie Zagórowski! Moje uznanie! Po prostu ma Pan jaja!

Media podają, że prezes Jastrzębskiej Spółki Węglowej Jarosław Zagórowski, postanowił o wszczęciu procedury zwolnienia organizatorów nielegalnego strajku (http://www.tvp.info/18611412/referendum-strajkowe-w-jsw-zakonczone-bedzie-akcja-protestacyjna).

Nie będę krył, że Jarosława Zagórowskiego miałem zaszczyt poznać, gdy przygotowywałem moją ustawę antyzwiązkową. Zrobił na mnie wtedy wrażenie dobrego menadżera. Człowieka rozsądnego, twardego, odważnego i odpowiedzialnego.

Dziś wygląda na to, że tę moją o sobie opinię prezes Zagórowski tylko o sobie potwierdził. I wypada mu za to podziękować. Także choćby w imieniu tych licznych przedsiębiorców z mojego okręgu wyborczego, którzy nie godzą się się na dopłacanie z ich podatków do górników i ich związkowych bossów.

Trzeba powiedzieć krótko. Panie Prezesie Zagórowski! Moje uznanie! Po prostu ma Pan jaja!

Tu polityka zaczyna swój dzień: www.300polityka.pl

Poznań 2.0 - najważniejsi w jednym miejscu - bo informacja nie musi być nudna 

http://miastopoznaj.pl/

Wielkopolski Portal Osób Niepełnosprawnych – www.pion.pl

www.facebook.com/flibicki

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka