fot. Piotr Łysakowski
fot. Piotr Łysakowski
Jan Filip Libicki Jan Filip Libicki
641
BLOG

Czy prokurator wejdzie do małopolskiej Solidarności?

Jan Filip Libicki Jan Filip Libicki Polityka Obserwuj notkę 19

  

Jak poinformował mnie poznański policjant, krakowska prokuratura – w oparciu o mój post – prowadzi postępowanie sprawdzające czy działacze małopolskiej „S” nie popełnili tu przestępstwa wyłudzenia.
 
Wczoraj zostałem rozpytany przez poznańską Policję. Nie było to przesłuchanie – z racji posiadanego przeze mnie immunitetu – ale właśnie rozpytanie. Poznańscy funkcjonariusze robili to na prośbę swych krakowskich kolegów, a ci działali zaś na polecenie tamtejszej prokuratury. O co w tym wszystkim chodzi?
 
Otóż idzie tu o wpis na moim blogu z lipca tego roku. Opisałem w nim jak to działacz sądeckiej Solidarności i jednocześnie radny gminy Łużna, radził wójtowi – co zanotowano w oficjalnym protokole z sesji Rady – aby zamiast redukować zatrudnienie w Urzędzie, wysyłać jego pracowników na lewe renty inwalidzkie. My – mówił ów radny – w małopolskiej Solidarności – właśnie tak robiliśmy (http://jflibicki.salon24.pl/523493,czy-solidarnosc-region-malopolska-popelnia-przestepstwo).
 
Jak poinformował mnie poznański policjant, krakowska prokuratura – w oparciu o mój post – prowadzi postępowanie sprawdzające czy działacze małopolskiej „S” nie popełnili tu przestępstwa wyłudzenia. Czy więc prokurator wejdzie do małopolskiej Solidarności? Wiele na to wskazuje. Wygląda więc na to, że – jak to się mówi – „oj będzie się działo…”.
 
Tu polityka zaczyna swój dzień: www.300polityka.pl
 
 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka