fot. Piotr Łysakowski
fot. Piotr Łysakowski
Jan Filip Libicki Jan Filip Libicki
2815
BLOG

Zachwyciłem się Migalskim…

Jan Filip Libicki Jan Filip Libicki Polityka Obserwuj notkę 59

  

W tej sytuacji Karnowski jest raczej bez wyjścia  - musi po prostu wytoczyć adwersarzowi proces. Inaczej bowiem, siedząc cicho, potwierdzi jego poważne zarzuty.  
 
Marek Migalski sprawił mi ogromną frajdę. Wczoraj na swoim blogu „strzelił” bowiem Michałowi Karnowskiemu w potylicę (http://migal.salon24.pl/391453,klamczuszkowi-karnowskiemu-w-potylice). Zarzucił mu kłamstwo i niemal wprost  zasugerował, że prowadzony przezeń portal  i całe jego środowisko jest na usługach Prawa i Sprawiedliwości. Że zamiast po stronie prawdy  -  stoi po stronie tej właśnie partii. Nawet więcej niż stoi – zwyczajnie realizuje jej polityczne zlecenia.
 
Trzeba przyznać że Migalski czuje się w swoich zarzutach bardzo pewnie. Zarzuca Karnowskiemu kłamstwo i namawia go na proces. Zobaczymy czy do takiego procesu dojdzie. Ja mam jednak wielką nadzieję, że tak. Dlaczego ?
 
Od dłuższego czasu podzielałem bowiem podejrzenia Migalskiego, wielokrotnie uzewnętrzniając je  także na tym blogu. Nie mogłem jednak formułować żadnych oskarżeń, nie mając ku nim mocnych podstaw ani dowodów. Częstotliwość pojawiania się na tym portalu pisowskich autorów to jednak trochę mało. Wygląda jednak na to że Migalski takie dowody ma i w razie procesu jest je gotów przedstawić.
 
W tej sytuacji Karnowski jest raczej bez wyjścia  - musi po prostu wytoczyć adwersarzowi proces. Inaczej bowiem, siedząc cicho, potwierdzi jego poważne zarzuty. Taki proces będzie niewątpliwie czymś frapującym. Przyznam szczerze, że w związku z tym – gdyby do niego doszło – mam jedno marzenie. Chciałbym zostać na nim sądowym korespondentem i opisywać na moim blogu jego przebieg Z punktu widzenia obserwatora pisowskiej rzeczywistości byłaby to niezwykłą przygoda. Śląski europoseł być może dał mi taką szansę. I właśnie dlatego zachwyciłem się Markiem Migalskim.
 
PS: i tylko podywagować można co zrobiliby bracia Karnowscy, gdyby rządząc Telewizją Publiczną pod władzą PiS znaleźli się w sytuacji Bronisława Wildsteina…
 
Tu polityka zaczyna swój dzień: www.300polityka.pl
 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka